F.A.Q.

F.A.Q

Her på denne side har vi samlet ofte stillede spørgsmål.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig.

Hvordan spore jeg min pakke?

Når du laver en bestilling hos BY KRAGH, modtager du automatisk en mail, når vi afsender din pakke med GLS. Vær opmærksom på at det kan tage op til 24 timer før du modtager dit tracking nummer. Herefter kan du spore dit tracking nummer på GLS’ hjemmeside. Har du ikke modtaget din pakke? Så er du velkomme til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig med at spore din pakke.

Hvor lang er leveringstiden?

BY KRAGH leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 14.00
Den vil herefter blive leveret indenfor 1-3 hverdage.
Du har altid 14 dages returret, fra den dag du modtager leveringen. Dette gælder alle varer, som er købt online via. Webshoppen. Varen kan også returneres direkte i butikken.

Kan min ordre blive pakket ind som en gave?

Ja, selvfølgelig. Dette skal du blot skrive i kommentarfeltet, når du laver din ordre. Vi sætter også byttemærke på.

Kan jeg ombytte min vare i den fysiske butik?

Du kan ombytte dine varer inden for 14 dage, gældende fra den dag du modtager varen, mod forevisning af en gyldig kvittering. Dette gælder også i vores fysiske butik.
Vær opmærksom på, at vi kun refunderer returbeløbet til kortet , som er benyttet ved købet.

Skal jeg selv betale for returfragten?

Du skal selv betale forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering. I vores levering, er der vedlagt en returnerings seddel, du skal udfylde. Dette er for at gøre det så nemt og hurtigt som muligt. Udfyld retursedlen så godt som muligt, ved spørgsmål til udfyldelse, kontakt bykragh@bykragh.dk

Skal pengene retur, skal varen sendes retur til vores butik, og varen kan også returneres direkte i butikken.
Du har altid 14 dages fuld returret fra modtagelsesdatoen af webshop varer.
Returneringen skal altid foretages ved fragtvalget ’med omdeling’

Hvis varen ikke er der til ombytning, vil pengene blive refunderet. Alle varer der sendes retur skal være i original emballage og sendes for egen regning, medmindre der er tale om en reklamation. Ved reklamation, skal vi kontaktes pr mail: bykragh@bykragh.dk før afsendelse.

Hvor lang er behandlingstiden for returpakker?

Vi behandler din returpakke hurtigst muligt indenfor 2 uger. Vær dog opmærksom på, at der kan være længere behandlingstid i juleperioden.

Reklamation?

Vi gør opmærksom på at der er forskel på reklamation og generel slidtage på produkterne.
Købeloven giver dig ret til at klage over et produkt i 2 år. Dette kaldes for reklamationsret. Vi som forhandler er er forpligtet til at afhjælpe dig med fejl eller mangler på et pågældende produkt, der var til stede på købstidspunktet. Dette er uden at det koster dig ekstra.

Købet kan du ophæve, og du kan få pengene tilbage, hvis der er tale om en væsentlig mangel. Du skal kunne levere varen tilbage i “væsentlig samme stand”, som den var ved leveringen.