F.A.Q.

F.A.Q

Her på denne side har vi samlet ofte stillede spørgsmål.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig.

Hvordan spore jeg min pakke?

Når du laver en bestilling hos BY KRAGH, modtager du automatisk en mail, når vi afsender din pakke med GLS. Vær opmærksom på at det kan tage op til 24 timer før du modtager dit tracking nummer. Herefter kan du spore dit tracking nummer på GLS’ hjemmeside. Har du ikke modtaget din pakke? Så er du velkomme til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig med at spore din pakke.

Hvor lang er leveringstiden?

BY KRAGH leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 14.00
Den vil herefter blive leveret indenfor 1-3 hverdage.
Du har altid 14 dages returret, fra den dag du modtager leveringen. Dette gælder alle varer, som er købt online via. Webshoppen. Varen kan også returneres direkte i butikken.

Kan min ordre blive pakket ind som en gave?

Ja, selvfølgelig. Dette skal du blot skrive i kommentarfeltet, når du laver din ordre. Vi sætter også byttemærke på.

Kan jeg ombytte min vare i den fysiske butik?

Du kan ombytte dine varer inden for 14 dage, gældende fra den dag du modtager varen, mod forevisning af en gyldig kvittering. Dette gælder også i vores fysiske butik.
Vær opmærksom på, at vi kun refunderer returbeløbet til kortet , som er benyttet ved købet.

Skal jeg selv betale for returfragten?

Du skal selv betale forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering. I vores levering, er der vedlagt en returnerings seddel, du skal udfylde. Dette er for at gøre det så nemt og hurtigt som muligt. Udfyld retursedlen så godt som muligt, ved spørgsmål til udfyldelse, kontakt bykragh@bykragh.dk

Skal pengene retur, skal varen sendes retur til vores butik, og varen kan også returneres direkte i butikken.
Du har altid 14 dages fuld fortrydelsesret fra modtagelsesdatoen af webshop varer.

Returneringen skal altid foretages ved fragtvalget ’med omdeling’

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Er der tale om en reklamationssag, og denne er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Ved reklamation, skal vi kontaktes pr mail: bykragh@bykragh.dk før afsendelse.

Hvor lang er behandlingstiden for returpakker?

Vi behandler din returpakke hurtigst muligt indenfor 2 uger. Vær dog opmærksom på, at der kan være længere behandlingstid i juleperioden.

Reklamation?

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.